Kā pārvērst biznesa darbību rentablāku?

Ikviens, kurš ir izveidojis sev interneta lapu vai tiešsaistes iepirkšanās platformu, jau ir saskaries ar tāda veida jēdzienu kā seo optimizācija. Pat, ja Jūs neziniet abreviatūru ”SEO”, kas jau apzīmē meklētājprogrammu optimizāciju, intuitīvi tiek uzminēts paša jēdziena nozīme. Tad kas ir seo? Mēģinot izteikties saprotamāk, iedomājaties, kad esat izveidojis savu tīmekļa resursu – vietni, un Jūs gribat, protams, lai cilvēki to atrastu unn gribētu apmeklēt. Tieši šim nolūkam būs izmantota seo optimizācija. Šeit būs sava veida stratēģija, kur apvienots rīcību komplekss, kurš aizved jau pie tā, kad Jūsu vietne nokļūst līdera pozīcijās meklēšanas programmās.

Uzzini vairāk – https://www.ventasbalss.lv/zinas/reklama/42430-reklama-kvalitativi-seo-pakalpojumi-panakumu-atslega-tavam-biznesam

Seo optimizācijas attīstības vēstures posmi

Vienlaikus ar pamata meklētājprogrammu uzrašanos senajos 90. gados vairāki dalībnieki izprata, ka viņiem tomēr ir jāapskatās meklētājprogrammu darbības algoritmi, lai palielināt trafiku un klientus sev. Tajā laikā parādījās sapratne par to, kas ir SEO un kādam nolūkam šis process būs nepieciešams, kā arī parādījās tāda profesija kā “seo speciālists” – tie bija cilvēki, kas profesionāli strādā jau ar vietņu seo optimizāciju. Šajā laikā galvenokārt bija pietiekoši ar SPAM tekstu ar atslēgvārdiem, lai būtu pirmajās vietās.
Jau 1998.gadā google meklētāja programma izdeva PageRank algoritmu, kas pilnīgi visu izmainīja. Līdzīgi kā Google Meklētājs, tad arī Yandex gadu vēlāk – 1999. gadā ieviesa savu TIC algoritmu. Abi algoritmi tiešām bija viens otram līdzīgi un balstījās uz lapas svaru. Lielu svaru uzsāka ņemt pašas mājas lapas optimizācija.
Kopš 2012. gada meklēšanas programmas uzsākušas sīvu cīņu ar saišu surogātpastu. Tas sākās ar Google Penguin algoritma ieviešanu 2012.g. Tad 2014. gadā Yandex meklētājs visiem paziņoja, ka tiešām pilnībā atspēkoja linku ietekmi uz formulu reitingam, pie tam 2015.g. izlaida Minusinsk filtru, kurš sodīja par saites surogātpastu.
Pēc aptuveni 2015.g. katrs seo speciālists jau saprata, ka tiešām spēles noteikumi jau ir pavisam mainījušies. Šobrīd ir deklarēti vairak kā astoņi simti faktori, kuri ietekmē vietu reitinga formulā. Vienīgā metode, kā var šodien iekļūt meklēšanas rezultātu TOP-10, jau ir nepārtraukts un grūts darbs lapā, kura pamatā būs labi pārdomāta seo stratēģija.

Digitālais mārketings, vai arī kā var atrast labu profesionāli?

Protams, seo optimizācija, kā jau ikviena pavisam cita lieta, ir apgūstama. Bet, tas nav vien pašas lapas seo optimizācija, parasti seo pakalpojumi iekļauj sevī kompleksu pakalpojumu klāstu, kur būs likts klāt ievērojams speciālistu skaits. Standartā seo speciālists, jau ir tāds cilvēks, kā uzdevumos tiek iekļauts seo stratēģija un audits, savukārt, mājas lapas izveide ir jau citu darbinieku uzdevums. Šobrīd pastāv ne viena vien mārketinga aģentūra, kas spēj nodrošināt pilnu pakalpojumu daudzveidību, piedāvājot pat nopelnīt tieši uz informatīvām vietnēm, kur tiks pielietota, piem., google reklāma. Tāpēc šajā vietā nav ekonomijas jautājums, jau ir jāatrod tā veida mārketinga aģentūra, kas jau ir sevi pierādījusi un kā projekti veiksmīgi darbojas tirgū. Tādēļ svarīgākais ir jāsaprot, ka mārketinga pakalpojumi ne vienmēr iekļauj sevī arī lapas optimizāciju, tādēļ jāpēta tieši digitālais mārketings un tajā esošie seo speciālisti.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *